Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Minimum logistyczne zamówienia wynosi 140 zł brutto, bez kosztów transportu. Transport gratis (kurier) dla zakupów od 499 zł (nie dotyczy towarów o dużych gabarytach). Nie realizujemy przesyłek pobraniowych. Tel. 515 171 515 (godz. 9.00 - 17.00); TABLICE INTERAKTYWNE: Tel. 501 134 073
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Dixit - karty dodatkowe: Podróże
Dostępność: Dostępność do potwierdzenia

Dixit - karty dodatkowe:

Podróże

Wstrzymaj na chwilę oddech!

 Karty zostały odkryte. Ich wspólna cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem.

Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawiona przez pozostałych graczy.

 Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń.

Autorem gry jest Jean Louis Roubira,

 lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim.

 Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi.

Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

Na czym to polega?


Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem.

Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie.

 Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać!

Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką,

która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakryta na stole.

Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoja i układa je na stole, odkrywając.

Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą karta, do której bajarz wymyślał skojarzenie.

Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

 Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne,

to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze.

Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza ?

to znaczy, ze skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne.

W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga,

jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagrana przez Ciebie kartę,

 bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy,

jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.

Wiek: od 8 lat
Liczba graczy: 3-6

Zawartość: 84 ilustrowane karty (wym. 8 x 12 cm)


Cena
Ilość
98,00 zł
Galeria
Produkty z tej samej kategorii
od 3 lat
GRA EDUKACYJNA Żabki na liliach, zręcznościowa
Wilk, koza i kapusta
Memo - zabawki
od 5 lat
GRA KREATYWNA Bla bla bla
Badam ślady ewolucji - gra planszowa
Negocjacja ceny
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoja propozycja cenowa lub pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Aktualna Data: 2017-11-24 10:14
Data Ostatniej Aktualizacji: 2017.11.01
© Pomoce Edukacyjne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.